Primaire inhoud van de pagina

Over ons

Acerta, de grootste HR-dienstengroep voor ondernemers, voegde recent een digitaal loket toe aan z’n ongeëvenaarde totaalservice. In een steeds meer digitaal wordende wereld dient het Zelfstandigenloket by Acerta als online ruggensteun voor ondernemers in België.

Wie zijn we?

Wij zijn het eerste digitale ondernemingsloket voor zelfstandigen in België. Via het Zelfstandigenloket breng je tal van administratieve taken eenvoudig en snel online in orde. Wie je boekhouder ook is en ongeacht je klant bent bij Acerta of niet.

Een team van 5 experten staat dagelijks voor je klaar om tal van taken van je over te nemen. Van aanpassingen in de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) over de activatie van btw-nummers tot het aanvragen van EORI-nummers. Jij laat ons weten met welke taak je hulp nodig hebt via het online platform, ons team doet het opzoekingswerk en klaart de klus.

Wat doen we?

Het Zelfstandigenloket by Acerta verzamelt tal van diensten en oplossingen op maat. Met één doel: jouw leven als ondernemer gemakkelijker maken door administratieve taken van je over te nemen.

Diensten

Wijzig je gegevens in de KBO of geef een wijziging door aan de btw via ons digitale loket. In enkele muisklikken breng je alle verplichtingen in orde. Ons team van experten volgt je aanvraag nauwgezet op en zorgt voor de nodige aanpassingen.

Een greep uit ons aanbod:

 

Oplossingen op maat

Dankzij ons digitale platform krijg je advies van je expert in enkele muisklikken. Wil je een winkel openen? Of sta je voor de verhuis van je vestiging of hoofdzetel? Ons team vertelt je welke stappen je best onderneemt om de bijhorende administratie in een handomdraai geklaard te krijgen. Ze nemen taken van je over, doen de nodige aanvragen, brengen alle instanties op de hoogte van de wijzigingen en geven advies op maat van jouw vraag of probleem. Kortom: een totaalservice die jouw ondernemersleven een stuk makkelijker maakt. Allemaal via het Zelfstandigenloket by Acerta!

Verandert er iets aan je onderneming en weet je niet welke administratieve gevolgen dat heeft? Snuister dan zeker in onze oplossingen op maat

Enkele onderwerpen zijn:

Hoe werkt het?

Je hoeft geen klant te zijn bij Acerta en we verlangen ook niet dat je je inschrijft. Het Zelfstandigenloket by Acerta staat open voor alle zelfstandigen, ongeacht je boekhouder of sociaal verzekeringsfonds. Ons team staat dagelijks voor je klaar om je te helpen met veranderingen aan je onderneming.

Het is echt zo eenvoudig als het klinkt.

  1. Jij zoekt de dienst die je nodig hebt in de dienstencatalogus op ons platform
  2. Je betaalt veilig en snel online
  3. Binnen de 24 uur hebben onze experts de juiste informatie opgezocht en jouw administratie in orde gebracht.

Door de ruime expertise binnen ons team ben je zo geholpen.

Heb je nog specifieke vragen?

Bekijk zeker onze FAQs

Neem contact op met een van onze medewerkers